Planujesz organizację miłego przedświątecznego spotkania ze swoimi pracownikami, ale jednocześnie nie chcesz, aby ta wigilia odbywała się w firmie? Sprawdź, jakie możliwości oferuje Ci Poznań w tym zakresie.
Spis treści
Dlaczego wigilia poza firmą?
W wigilii firmowej chodzi nie tylko o to, aby podzielić się opłatkiem ze współpracownikami, zjeść coś dobrego i spędzić miło kilka godzin. Chodzi również o specyficzny przedświąteczny klimat, który trudno jest utworzyć w miejscu, które na co dzień służy wytężonej pracy. Organizacja wigilii w firmie musi łączyć się z przygotowaniem odpowiedniej liczby miejsc przy stole, dekoracjami, cateringiem i zmusza pracowników do aktywnego zaangażowania się w stworzenie takiego wydarzenia.
Jeśli chodzi o atrakcje Poznań, miasto to jest naprawdę imponujące – idealnie można połączyć zwiedzanie Starego Browaru, muzeum rogala świętomarcińskiego czy relaks w Termach Maltańskich z symbolicznym świętowaniem świąt Bożego Narodzenia wraz z pracownikami. Warto więc na pewien czas przenieść się z pracownikami na inny grunt – do hotelu, gdzie we wnętrzach eleganckiej, udekorowanej sali konferencyjnej zastawionej suto przekąskami będziecie mogli zakończyć zwiedzanie Poznania i spędzić miło czas na gwarnych rozmowach.
W jakim hotelu zorganizować wigilię firmową?
Organizacją tego typu wydarzeń zajmują się hotele, które mają ku temu odpowiednie zaplecze – możliwości przygotowania jedzenia i napojów oraz odpowiednie do liczby gości sale. Jeśli chodzi o Poznań sale konferencyjne, centrum miasta to idealne rozwiązanie, gdy planuje się organizację imprezy firmowej. Dlaczego? Z uwagi na to, że do centrum dużo łatwiej jest zaproszonym osobom dotrzeć na przykład komunikacją miejską, oraz powrócić do domu, szczególnie gdy wigilia firmowa będzie połączona ze spożywaniem alkoholu, co uniemożliwia powrót autem jako kierowca. Bliskość atrakcji turystycznych również nie jest bez znaczenia, jeśli planujesz ze swoimi pracownikami miło zrelaksować się w zupełnie innym, niefirmowym klimacie.
Jakie są zalety spotkań firmowych w hotelu?
Najważniejszym atutem organizacji wigilii firmowej w hotelu jest oddelegowanie obowiązków z tym związanych specjalistom pracującym w hotelu, którzy mają do tego celu specjalne zaplecze. Zdejmuje to z szefa wiele obowiązków, na przykład ustalanie gdzie zorganizować wigilię, w jaki sposób, jaki catering zamówić i jak urozmaicić to spotkanie, aby było naprawdę zachęcające dla pracowników. W hotelu można liczyć na znakomite, ale przede wszystkim świeże jedzenie, przygotowywane przez hotelową kuchnię tuż przed spotkaniem, efektownie podane. Nie trzeba się martwić również o napoje, także te alkoholowe, gdyż hotel ma ich pełen asortyment i jest w stanie dostarczyć takie rodzaje trunków, jakie preferują organizatorzy. W przypadku organizowania wigilii firmowej w innym mieście można także skorzystać z noclegu na miejscu, w hotelowych pokojach, jeśli takie jest życzenie organizatorów. Wigilia firmowa w sali konferencyjnej w hotelu to idealny wybór, jeśli chcesz, aby ten dzień był naprawdę świąteczny, bajkowy i inny niż zwykłe dni w pracy!