Gdzie zorganizować wigilię firmową? 4 wskazówki
Wspólna wigilia to jedna z najczęściej organizowanych imprez firmowych w Polsce. Luźne rozmowy ze znajomymi z pracy, smaczne posiłki i upominki od pracodawcy sprawiają, że firmowe wigilie są bardzo lubiane przez pracowników. Na sukces wydarzenia wpływa kilka czynników, w tym miejsce organizacji eventu. Sprawdź, jak wybrać odpowiednią lokalizację firmowej wigilii.
Spis treści
Odpowiednia przestrzeń do jedzenia…
Planując zorganizowanie wigilii, zwróć uwagę na dopasowanie lokalizacji do potrzeb firmy. Jeśli pracujesz w niewielkiej firmie z małym zespołem pracowników, do zorganizowania wydarzenia zapewne wystarczy nieduża sala w restauracji lub nawet sali konferencyjnej w lokalu Twojej organizacji, gdy zdecydujesz się na zamówienie cateringu do biura. Jeżeli natomiast firma jest duża i liczy przynajmniej kilkadziesiąt osób, polecanym rozwiązaniem są sale konferencyjne Kraków, Warszawa, Gdańsk – w każdym większym, ale i mniejszym mieście bez trudu znajdziesz obiekty konferencyjne organizujące wydarzenia firmowe tego rodzaju. W odpowiednio dużej sali z łatwością wygodnie usiądą przy stole wszyscy pracownicy, a niekiedy nawet ich rodziny, gdy firma zdecyduje się na zaproszenie pracowników wraz z partnerami.
…i zabawy
Spotkanie przy stole to jednak nie wszystko. Ważne jest też to, co odbędzie się po posiłku, czyli atrakcje pracownicze. A tych zwykle jest niemało. Po firmowej wigilii często organizowane są zabawy dla zespołu, np. wspólne karaoke, konkursy, występ DJ-a albo śpiewanie kolęd. I w tym przypadku sale konferencyjne w Warszawie bądź innym mieście sprawdzają się znakomicie. Zapewniają odpowiednio dużą przestrzeń zarówno na stoły, przy których siądą pracownicy, jak i tańce i dobrą zabawę po kolacji. Ważnym atutem sal konferencyjnych jest ich wyposażenie. To obiekty specjalnie przystosowane do wydarzeń firmowych różnego rodzaju. W sali znajduje się zatem profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie, a także klimatyzacja, które zapewniają pełen komfort uczestnikom eventu.
Lokalizacja wigilii firmowej
Bardzo ważnym aspektem, który należy wziąć pod uwagę podczas organizacji wigilii firmowej, jest lokalizacja wydarzenia. Jeśli planujesz event od razu po zakończeniu dnia pracy, najlepiej, aby wydarzenie odbyło się w możliwie najbliższej odległości od biura. Jeżeli z kolei wigilia odbędzie się wieczorem albo w sobotę, w tym przypadku możliwa jest większa dowolność w zakresie wyboru lokalizacji. Jeśli sala konferencyjna albo restauracja znajdują się z daleka od centrum, np. na obrzeżach miasta, pracodawca może nawet zorganizować autobus, który zawiezie tam pracowników.
Kompleksowa organizacja wigilii firmowej
Jeśli nie chcesz samodzielnie szukać miejsca, w którym odbędzie się wigilia, a następnie zamawiać cateringu i dodatkowych atrakcji dla pracowników, zdecyduj się na współpracę z firmą, która zajmie się kompleksowo wydarzeniem. Nowoczesne obiekty konferencyjne oraz restauracje zapewniają pełną organizację wigilii firmowej, począwszy od przystosowania sali do eventu, zapewnienia opieki kelnerskiej, przez dostarczenie smacznego menu, aż po dodatkowe atrakcje, np. sprzęt do karaoke.